FORSIDE | EVENTKALENDER | AFHOLDTE EVENTS | BILPROFILER | MARKEDSPLADS | FORUM | NYHEDER | KONKURRENCER | LINKS | KONTAKT
BILEN DELTAGER HER
DENNE MÅNED | ALLE
Ingen tilmeldte arrangementer.

TAGGEDE BILLEDER FRA ARRANGEMENTER

Set 1120 gange | Oprettet 01-03-2015
5.9 / 6 ( 7 stemmer)
INFO OM BILEN
Chevrolet Cruze
Årgang:
2011
Motor:
Standard 1,8 Benzin, med eftermonteret green air filter samt hjemmelavet rør. Ventil blok til luftundervogn er monteret istedet for original luftfilter kasse. hele motoren har været pillet ud samt alt andet og motorrum er malet i bilens farve overalt.
HK/Nm:
140 Std
Fælge:
8,5x19 Image Blade som der er malet i piano blank sort. hul størrelse 5x105 afbalancerings klodser på bagsiden er ligeledes sorte så de ikke skinner i øjene.
Dæk:
Dæk 235/35/19 Continental Sport 5
Undervogn:
Undervogn Airbagit Luftundervogn med digital måler monteret i loft. Alle luft fittings er så vidt muligt lavet om til danske mål istedet for amerikanske tommer. Der er blevet special lavet to nye lufttanke i rustfrit stål
Bilstereo:
Bilstereo Alt er lavet så det kører trådløst så musikken styres fra ipad eller iphone. I hver af dørene er der monteret 1x 5,25 tommer Mellemtone og 1x8 tomme Bas fra Danske Dynaudio. Dørene har jeg selv bygget op i West System Glasfiber, virkelig nemt og arbejde med og utroligt stærkt material. har aldrig prøvet og arbejde med glasfiber eller spartel før, Instrument bord er der blevet boret hul så der ku komme 2x diskanter i, det er herefter blevet lagt med glasfiber og spartlet ud så det ligner at det er
Styling:
Interiør:
Interiør ALT i kabinen er blevet beklædt med Semi Anilin læder og det der ikke ku blive beklædt er blevet malet i en beige farve der matcher så tæt på 100%. Der er ialt blevet brugt 48,76 m3 ko. Bundmåtter er blevet lavet i ruskind med broderet logo fra Nr. Søby Autopolstre og stadig lavet med den originale lås så den kan klikkes fast på bundmåtten. Dette er lavet så man ikke kan se den clips der holder den fast. Forsæderne har været skildt fuldstændig ad og al plastic er blevet malet beige, inklusiv de to småholdere til nakke støtten som man ikke lægger mærke til. Midten af sædet er blevet lavet i ruskind med tre syninger der er gennemgående, der er blevet brugt airbag tråd i samme farve der hvor airbaggen sidder så den kan springe i tilfælge af det. Bægsæder er lige ledes lavet på den samme måde. Himmel er blevet lavet i ruskind for at bryde al det læder, i himlen er der lavet en holder til den digitale visning af luft undervogn som der er blevet malet bilens røde farve. Dørsider har fået fjernet den plastic pind der viser om bilen er låst eller åben samt vindues oprul knap, igen for at lave et clean look i kabinen. Den genemgående røde linje i kabinen var fra fabrikken lavet i stof, så der er stoffet blevet pillet af og indsatsen fra dørhåndtag er blevet plastic svejst i for derefter at blive belagt med West System Glasfiber, igen for at give et clean look. Knapper til vindues oprul er sat ind i armlæn i midterkonsol, så der er alle ledninger blevet ført hen til i de originale stik. Kardan boks er blevet cleant for cigaret tænder og hul til opbevaring af diverse ting. Hanskerum er bygget om i glasfiber og har fået en headunit fra alpine i til at styrer processeren. Her skal der lyde en kæmpe tak for et fantastisk stykke arbejde lavet af Bo Thuelund fra Nørre Søby Auto Polstre, han er ganske enkelt den rigtige mand for sådan et projekt da han selv kommer med en masse detaljer og forslag som man ikke selv havde tænkt over.
Tilbehør:
Har da vundet et par pokaler :)
Bemærkninger:
Denne bil er købt fra ny og kørt hjem fra forhandler og skilt ad. Havde aldrig skruet i bil, lavet glasfiber dørsider eller spartlet før. Alt er købt og betalt af egen lomme, så ingen sponsoere eller nået som helst. Og til de haters der nok er hedder det bare arbejd, arbejd og når man har et mål kan man alt. Her skal der lyde en kæmpe tak til min familie, samt kæresten for at støtte igennem hele projektet samt alle venner der har kommet med ris eller ros og hjulpet til. Under hele processen hvor den skulle samles skal der lyde en tak til 2 venner der sprang til for at hjælpe, så tak til Thomas og Mathias for at bruge ufattelig mange timer på den sidste 1½ - 2 måneders tid
SMID EN KOMMENTAR
Skriv besked..